Sunday, October 08, 2006

DARI JAUH KU POHON MAAF



Sila klik "COMMENTS" untuk memberi ucapan raya pada yang tercinta, sanak saudara dan pembaca JAMBU sekelian.

216 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Sempena raya tahun niey aku nak ucapkan selamat beraya maap zahir kalu ada tersalah yg batin, maap batin... kepada yg mana mengenali diri ini. Terutama pada ayah bonda mom dad ummi abi anakanda kan beraya kat rumah untuk raya tahun niey. Untuk raya2 yg lepas yg anakanda x dapat balik beraya spt raya cina baru niey raya india raya taipusam,...
biarlah raya tahun niey sederhana saja tetapi sambutan nya meriah,..

kepada tok penghulu ku, jugak slamat ari raya. Tak penah lupa kat bos aku, tanpa mu mungkin ku tak berpeluang kerja kat tempat kejaku skrg.

for u all gurls especially pembaca majalah JAMBU ,. SELAMAT ARI RAYA MAAP MANA YANG ADA,..

Manja30

2:13 PM  
Anonymous Anonymous said...

Especially untuk pembaca Majalah JAMBU sekelian. Selamat menjalani ibadah puasa dan berpada-pada dalam membuat persediaan Aidilfitri. Semoga hidup kita lebih berkat di bulan mulia ini.
DeeraPJ

2:13 PM  
Anonymous Anonymous said...

Salam Aidilfitri diucapkan baik yang mengenali ataupun tidak mengenali diri saya. Tidak lupa juga ucapan disampaikan kepada pembaca JAMBU sekelian. Maaf Zahir & Batin
MatZain

2:13 PM  
Anonymous Anonymous said...

Istimewa untuk Kak Long, Kak Ngah, Alang dan Ayin Pop

Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir Batin .. Semoga Aidilfitri kali ini disambut dengan meriahnya..bersama keluarga.
Heryani74

2:13 PM  
Anonymous Anonymous said...

Buat kaum kerabat JAMBU sekelian...terimakasih kerana menyiarkan kisah-kisah yang menarik dan those cool pix.

Semoga Majalah JAMBU terus maju jaya dan Selamat Hari Raya.
XaxaMOS

2:14 PM  
Anonymous Anonymous said...

Di keheningan malam.....
Saat nur qadar menjenguk sanubari insan,
Bersemi kerinduan pada Ilahi,
Membara mengisi ruang cakerawala,
Rintihan keinsafan memamah kesyahduan malam,
Menghiasi tabir munajat kelebihan seribu bulan.

Ramadhan.....
Kepergianmu menyimpan seribu satu kepiluan,
Deraian airmata keimanan,
Hanyut dalam harapan cahaya Ilahi,

Seketika.....
Kesyahduan berganti biasan sinar kemenangan,
Syawal memancarkan sinar kegembiraan,
Aidil Fitri membina prasasti kemaafan,
Menghiasi taman-taman silaturrahim.

Sepanjang perjuangan menyalur inspirasi ummah,
Tersimpan memori pahit dan kenangan manis,
Tersandung onak kealfaan,
Tergores naluri keinsanan,
Hanya titipan kemaafan kami kirimkan
FaezahAmin

2:14 PM  
Anonymous Anonymous said...

Selamat Hari Raya Aidilfitri dan Maaf Zahir Batin kepada Mama, Abah, Adik dan Emai, house-mates yang tersayang, pembaca JAMBU sekelian, kawan-kawan dan sahabat-sahabat sekalian walau di mana jua berada. Di hari yang mulia ini juga Rizal ingin menyusun sepuluh jari memohon ampun dan maaf kepada semua andai kiranya terdapat salah silap
YayaPJ

2:14 PM  
Anonymous Anonymous said...

Istimewa untuk Kak Saridah.

Assalamualaikum, Wahai kakakku yang diingati selalu. Dikesempatan ini adik mu ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri disamping keluarga tercinta dan semoga berbahagia selalu. Apa khabar?Diharapkan agar akak sekeluarga sentiasa sihat walafiat. Sambutlah Salam Manis & Salam Raya dari adik mu.From: Herwani

2:15 PM  
Anonymous Anonymous said...

To: My Hurm....HURM.... AYANG INGIN MENYUSUN 10 JARI MEMOHON AMPUN & MAAF DR HURM! LUPAKAN PERKARA YG LALU & BINALAH HIDUP BARU! TIDAK LUPA,HALALKAN MAKAN DAN MINUM AYANG SELAMA NI! DENGAN KESEMPATAN INI JUGA,AYANG NAK MENGUCAPKAN SELAMAT HARI RAYA BUAT HURM YANG TERSAYANG! I LOVE YOU HURM.....=.)From: Ur Ayang.... 4-Oct-2006

2:16 PM  
Anonymous Anonymous said...

Kepada sygku, Rahayu Abdullah Sani
Bersempena dengan kehadiran Aidilfitri yg mulia, ingin daku mengambil kesempatan menyusun sepuluh jari memohon ampun dan maaf diatas segala salah dan silap di masa lampau. Ku harap dikau sudi menjenguk ke rumah ku di Aidilfitri yang menjelang nanti. Semoga Aidilfitri memberi keceriaan buatmu. Luv U.
Suamimu Imran Sabani

2:16 PM  
Anonymous Anonymous said...

Kepada : Insan2 yg dikasihi
Salam ukhwah... ...Hanya secebis kata yg mampu ku lemparkan semoga puasa menadi penuh bermakna dan membawa sejuta sinar dalam diri kita pabila raya menjelma tiba...
MinahCun

2:16 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ibuku
Salam berkasih sayang pembuka bicara.. Di mula dgn bismillah sebagai pembuka kata untuk ku pohon kemaafan kpda ibu yg dikasihi. ramadan sam2 ditempohi dan raya menjelang tiba di sambut dgn penuh seribu satu kenangan yg abadi selamanya. salam ramadan dan lebaran yg menjelma tiba. alllamdullilah.
Dari Anakanda NinaRiana 4/10

2:16 PM  
Anonymous Anonymous said...

Khas utk Azlita
Dear Ita, Selamat Berpuasa Ina ucapkan, dan mendapat rahmat dari-NYA di bulan Ramadhan Al-Mubarak ini. Semoga Allah sentiasa membimbing hamba-hamba NYA yang sentiasa bersabar, terutamanya di hari baik dan bulan yang mulia ini. Wasalam.
lina

9:25 PM

2:17 PM  
Anonymous Anonymous said...

Kak ida
'Selamat Hari Raya Maaf Zahir & Batin'. Raya nanti jangan lupa balik kampung okay. Adikmu fieza

2:17 PM  
Anonymous Anonymous said...

To: maria
Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak, semoga Ramadhan ini memberikan seribu satu cahaya di dalam hidup ini.
From: ainulbalqish

2:17 PM  
Anonymous Anonymous said...

To: abang
buat suami dan anak ku tesayang...Janganlah engkau resah dan pilu mengenangkan kampung halamanmu..Riuh rendah dan riangnya sanak saudara dan kuih muih ayahanda bonda dekat sahaja. insyaallah lebaran kedua baliklah kita... bermaafanlah kita... salam adilfitri dariku untukmu.....
From: ezzan

2:17 PM  
Anonymous Anonymous said...

gee
buat sahabatku gee,Janganlah engkau resah dan pilu mengenangkan kampung halamanmu.. Riuh rendah dan riangnya sanak saudara dan kuih muih ayahanda bonda, insyaAllah lebaran ketemu jua..janagan lupa ppia dan muruku yang diorder ala hai nanti melepas pule.....salam lebaran dari ezzan and family
From: haizan

2:18 PM  
Anonymous Anonymous said...

aimar
salamz aidilfitri..... buat aimar semoga gembira menyambut syawal yang akan tiba.... makan rendang tue ingat kat aku di sinie.... ;)
mOnA

2:18 PM  
Anonymous Anonymous said...

azyim
salam ramadhan buat abang dan anak tersayang (qistina). semoga ramadhan ini diberkati
Hazlani

2:18 PM  
Anonymous Anonymous said...

ARC LATEPACKERS
Kepada semua Warga ARC & Latepackers, Selamat Menunaikan Puasa di bulan Ramadhan yang berkat ini dan Selamat Menyambut Hari Raya 'Aidilfitri.Semoga Lebaran ini membawa keinsafan di hati kita semua.***Jangan lupa dtg iftar kat rumah Abg Adique minggu nie**...:))

2:18 PM  
Anonymous Anonymous said...

To: fareeq
assalamualikum naq, slamat hari raye dan mohon maaf kerane kite selalu sakit kanhati naq so harap boleh di maaf kan harap persahabatan kite berpanjangan salam rindu fareeq
From: naqiah

2:19 PM  
Anonymous Anonymous said...

To: siti aida
Lebaran ini akan tiba, Ramadhan pula berlalu Pergi, Mohon MAAF jika terkasar bahasa, Mudah-mudahan persahabatan kekal abadi.
From: Samsuriah.

2:19 PM  
Anonymous Anonymous said...

Patimah Ibrahim
Bondaku,Ramadhan pergi dengan seribu pengertian,Aidilfitri merangkak mampir,Kaulah IBU yang membawa sinar KEBAHAGIAN.Umpama matahari menyinari alam ini. Maaf zahir& batin Dari anakandamu
Samsiah

2:19 PM  
Anonymous Anonymous said...

Syuhada
Salam Aidilfitri buta insan yang abg sayangi dulu kini selamanya.. Dilembaran ini ampun dan maaf abg pohon darimu atas segala salah dan silap yang dilakukan samaada sengaja atau tidak sengaja... Selamat Hari Raya...
Mohd Zulkifli

2:19 PM  
Anonymous Anonymous said...

zue, ku syg
a'kum wbt.. hrpnya ayg abg nie sihat wlft dn ceria selalu d sana..thanx 4 ur greeting.di kesempatan ini, abg ingin m'ucapkan selamat hari raya aidilfitri dn maaf zahir batin buat diri ayg d sana.abg amat rindu dn sygkan ayg..jaga diri baik2 d sana.bye, wslm..
Suamimu saiful

2:19 PM  
Anonymous Anonymous said...

Adikku
123...pembuka bicara selamat berpuasa. wajah mu terpancar sinar gembira apabila raya menjelma tiba.. itulah dia adik ku sorang keadang buat aku tak leh kata apa.. hanya seronok sambut deparaya kalau lebih duit to jgn lupa pada saya.. 'SeLaMaT HaRi RaYa'
From: abgmu

2:20 PM  
Anonymous Anonymous said...

zai nasim co klang
aku memohon maaf zahir & batin.. jika ade terkasar bahasa atau melukakan hati kau selama ni harap dpt maafkan ye.......aku ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI.......................
suzy nasim

2:20 PM  
Anonymous Anonymous said...

Semua yang Dikasihi dan pembaca Majalah JAMBU sekelian,

Selamat Menjalani Ibadah Puasa serta Selamat Menyambut Hari Raya Maaf Zahir Dan Batin. Ingatan Tulus Ikhlas: Azlie Yon & Juliana Ibrahim Perth, WA

2:20 PM  
Anonymous Anonymous said...

PapaBear
selamat menyambut hari lebaran yang bakal menjelma tdk lame lg.semoga hubungan kite akan diberkati dan berkekalan luv u...
MamaBear

2:20 PM  
Anonymous Anonymous said...

Wan Nafisah
Selamat menjalani ibadah puasa dan selamat menyambut kedatangan Syawal yang mulia ini. Semoga kita sentiasa berada dlm kerinduan untuk beribadah kepadaNya.
Ismardiana Ismail

2:21 PM  
Anonymous Anonymous said...

halime
hai slamat ari raya.slamat berpose raya nanti datang le umah
ema

5:51 PM  
Anonymous Anonymous said...

Arnas Afzan
Ello fren ... selamat Hari Raya Aidilfitri, maaf Zahir batin ... mintak halal suma makan minum, terkutuk ke, dll ... bila balik Ganu???
Zack Petrofsky

5:52 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ainul
aku nak wish slamat hari raya kat kau.lama tak jumpa ko rindula...harap bahagia di samping Hariri kkkk....kalu rajin datangla beraya kat umah aku.kalu ader angpau lebih tu kirimla skit2 kat aku tau.BYE..BYE
Kak Wani

5:52 PM  
Anonymous Anonymous said...

marul
assalamualaikum Selamat hari ghayer aidil fitri maaf zahir & batin.... sempena bulan baik dan hari baik yang bakal tiba ni sha menyusun sepuluh jari pohon ampun dan maaf atas semua kesalahan... cuma sha harap bulan baik ni sha harap kita leh stay cam dulu balik... bye..
sha

5:53 PM  
Anonymous Anonymous said...

amy vouge
!!!selamat Hari Raya Aidilfitri!!! Maaf zahir dan batin..... Moga sinar adilfitri ni akn memberi kebahagian hakiki kpd amy.... jgn lupa bawa blk kuih raya ok...
ans

5:53 PM  
Anonymous Anonymous said...

Noriyati
Maaf zahir dan batin dari adinda jika ada yang kata-kata yang menyinggung perasaan, sedangkan lidah lagi tergigit, inikan pula hubungan adik-beradik. Bulan Ramadhan bulan yang mulia Perbanyakkan ibadat dapat pahala Bila Syawal sudah menjelma Bermaaf-maaflah sesama keluarga
Norliah Woodlands

5:53 PM  
Anonymous Anonymous said...

mohd syawaludin
buat menjadi lambang kasih sayang kita berdua... ampunkan segala salah dan silap laku dan tutur kata ayang.... semoga kasih sayang kita akan berkekalan selamanya..
dari zeti marlyda

5:53 PM  
Anonymous Anonymous said...

angah
selamat hari raya aidilfitri khusus untuk semua rakyat malaysia yang beragam islam.
azlyne

5:54 PM  
Anonymous Anonymous said...

Zam
Selamat Hari Raya Aidil Fitri buat suami tersayang. Ampun dan Maaf dipinta dari hujung rambut hingga hujung kaki sekira ada salah dan silap sepanjang perkahwinan kita ini.Akhir kata sambutlah salam "Deeparaya" buat Ayang tercinta.;o)
ifah

5:54 PM  
Anonymous Anonymous said...

Elwan
abang elwan...saya nak mengucapkan salam aidilfitri kepada anbang dan sekeluarga tersayang
From: yeeka

5:54 PM  
Anonymous Anonymous said...

Elwan
abang elwan...saya nak mengucapkan salam aidilfitri kepada anbang dan sekeluarga tersayang
From: yeeka

5:54 PM  
Anonymous Anonymous said...

norhayati binti ali
buat isteriku salam sayang di hari lebaran isteriku yang tercinta terima kasih di atas kesudianmu menjadi penyeri hidupku tanpamu aku benar-benar sepi sesaat tidak menatap wajahmu serba tak kena perjalanan hidupku kesempatan dibulan mulia ini maaf zahir batin jua pinta moga kita bahagia.
From: wan saris

5:54 PM  
Anonymous Anonymous said...

Abd Rahim
RONDANG DIMAKAN DGN LOMANG MALAM RAYO JGN TERKONANG-KONANG...! MAKAN NASI LAUK IKAN PATIN, SAYA MOHON AMPUN ZAHIR & BATIN ! SALAM AIDILFITRI PADA KELUARGA DI MAJIDEE, JB......
Affandi

5:54 PM  
Anonymous Anonymous said...

Haldiah
Nice knowing You through your crita di Majalah JAMBU. Selamat Hari Raya untuk awak sekeluarga.Semoga kemeriahannya berkekalan..
Zura

5:55 PM  
Anonymous Anonymous said...

Abah Mak dan Adik Adik
SELAMAT BERHARI RAYA. WALAU BERJAUHAN NAMUN SENTIASA DEKAT DI INGATAN
Maizurah

5:55 PM  
Anonymous Anonymous said...

Razak,syed johari,robin,ee,poee,ismith,
ada duit ke takde duit ke ???? raya tetap kena raya juga tauuuu!!! Selamat Hari Raya AidilFitri Maaf zahir & Batin
SemutHitam

5:55 PM  
Anonymous Anonymous said...

Istimewa untuk Kak Saridah.

Assalamualaikum, Wahai kakakku yang diingati selalu. Dikesempatan ini adik mu ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri disamping keluarga tercinta dan semoga berbahagia selalu. Apa khabar?Diharapkan agar akak sekeluarga sentiasa sihat walafiat. Sambutlah Salam Manis & Salam Raya dari adik mu.From: Herwani

5:55 PM  
Anonymous Anonymous said...

Irwan
assalamualaikum,... dear iwan... selamat berpuasa. syawal akan tiba tak lama lagi....zira nak ambil kesempatan ucapkan selamat hari raya dan maaf zahir batin.... jangan lupa kasi duit raya....he...he... just me, zira
zira

5:56 PM  
Anonymous Anonymous said...

Rahman Maarof
papa tersayang, pada hari raya ini mama mohon ampun & maaf atas salah dan silap, terkasar bahasa dan segala apa pun....lah ya! Maama harap agar keluarga kita akan sentiasa diberkati Allah... Moga anak-anak kita semua akan menjadi anak yang solih dan dilindungi Allah jua.... Kasih dan sayang mama hanya untuk papa dan anak-anak sekelian. Amin!!
sharifah

5:56 PM  
Anonymous Anonymous said...

Kandaku..
kanda.. adinda merasai kebahagiaan apabila syawal menjelma,apabila teringatkan kisah2 kita bersama pabila berdekatan..tangisan air mata yg menitis pabila terkenangkan drmu pabila berjauhan...adinda mohon sejuta mohon dan maaf d atas kesalahan adinda terhadap kanda...sesungguhnya kemesraan lebih utuh pabila saling menyayangi...sayangmu...
Adindamu..

5:56 PM  
Anonymous Anonymous said...

zoo-y-ry abdullah
A'kum Kanda, Adinda amat merindui kanda dan d kesempatan ini adinda menyusun 10 jari tanda kemaafan,salah dan silap adinda dari hujung rambut hingga ke hujung kaki selama jalinan mesra terbina kukuh selama 7 tahun,dan ingin megucapkan selamat hari raya aidil fitri maaf zahir batin selama kita bersama..moga kau tetap menjadi wiraku hingga akhir hayat jalinan kasih dua jiwa ini bercantum.. Adindamu,
cathy-ismail-shah

5:56 PM  
Anonymous Anonymous said...

rozuwan
Semoga lebaran tahun ini membawa seribu makna dalam hidup mu di samping orang yang tersayang... SEMOGA PERSAHABATAN YANG TERJALIN INI TIDAK TERPUTUS BUAT SELAMANYA....TQ COZ SUDI JADI KAWAN SAYA....SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI DAN MAAF ZAHIR DAN BATIN...WASSALAM...
Nabila17

5:57 PM  
Anonymous Anonymous said...

Suriati
Bulan Ramadan bulan yang mulia, Kuucapkan Selamat berpuasa, Buat baik berpada-pada, Sedekah kepada insan kurang upaya, Bulan Syawal akan menjelma, Kuucapkan Selamat Hari Raya, Kepadamu kawan berhati mulia!
Christina

5:57 PM  
Anonymous Anonymous said...

budak TM
hai,asalmualaikum..disini dayah nak ucapkan selamat ari raya maaf zahir batin kepada semua kekawan yang belajar di ILP Kgr,terutama sekali kursus TM dgn ucapan maafkan diri ini seandainya ada terkasar bahasa atau ada terguris ati kalian semua,so maaf zahir dan batin
Dayah

5:57 PM  
Anonymous Anonymous said...

abg cayang
selamat hari raye aidilfitri kpd abg cayang.semoga lebaran tahun ini akan di sambut meriah bersama keluarga.jangan lupa datang rumah ye!buat member-member aku minta maaf bebanyak kat korang ye,raye nanti jangan lupa datang rumah aku k.
anje

5:57 PM  
Anonymous Anonymous said...

suhana
assalammualaikum, selamat hari raya maaf zahir dan batin along ucapkan buat kak nana and family.along mohon ampun dan maaf sekiranya along ada buat salah selama ini.raya nanti tunngulah along balik kampung ye.jgn lupe sediakan duit raya bnyk khas utk along je.
Manisaa

5:58 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ramadan Datang Lagi

Sewaktu masih jauh,
terasa terlalu hampir padanya
sedang apabila dekat
terasa terlalu lama rasanya.

Demikian persepsi manusia
mereka yang merasakan Ramadan suatu penyeksaan,
akan merasa cepatnya datang
sedang yang cintanya mendalam
merasa begitu lamanya Ramadan
hingga jika satu Shawal tidak diharamkan
sanggup berpuasa sepanjang zaman.

Demikian orang bercinta sering berkata,
Dekat di sayang, jauh dirindu...
namun dekatnya aku,
seperti terlalu jauhnya aku denganMu.

Justeru aku bermohon,
dekatkanlah aku, kaum keluargaku, sahabat handaiku,
muslimin dan muslimat seluruhnya,
agar sentiasa dekat denganMu
kerana jauhnya aku dan mereka dariMu,
hanya akan mendekatkan kami dengan azabMu
LadyTaurus

5:58 PM  
Anonymous Anonymous said...

Kepada semua pembaca Majalah JAMBU sekelian,

Tiada kata seindah dzikir. tiada bulan seindah ramadhan. semoga mendapat ganjaran yang setimpal, insyaa allah. sempena syawal yang tiba, ku memohon maaf untuk lisan yang tak beralas, janji yang terabai, hati yang prasangka dan sikap yang menyakitkan.

minal `aidil walfa`izin walmakbulin. ikhlas dari kami sekeluarga. SELAMAT HARI RAYA

Alrin Sekeluarga

5:58 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ramadhan Datang Lagi...

Kini Ramadhan datang lagi
Ku dikelilingi hati yang sepi
Terkenang aku sejak dari semalam lagi
Orang-orang yang aku sayangi

Kuhantar pesanan untuk rakan-rakanku
Pesanan disambut satu persatu
Hanya pesanan dia yang ditulis sendiri
Pesannya agar aku menjaga diri

Masih terkenang malam raya yang lalu
Sibuknya aku ke sana ke mari hari tu
Kuterima pesanan di sana sini
Dari teman-teman lama lagi

Jiwa terasa sahur yang keheningan
Teringat masa dia tinggalkan pesanan
Masa itu aku sudah ditinggalkan
Hadirnya dia membawa sinaran

Lebih aku gembira tahun ini
Ingin aku sambut Syawal dengan riang
Moga hati ini tidak mati lagi
Kerana aku ingin terus berjuang

Ku perlukan seorang insan lelaki
Untuk mengisi kekosongan hati
Menjadi teman hidup sejati
Untuk lengkapkan suruhan Ilahi

Selamat Menyambut Ramadhan untuk semua!!! Semoga Ramadhan dan Syawal tahun ini membawa seribu rahmat. Akan ku cuba berterawih di masjid tahun ini. Terasa kelainan berterawih semalam...

IzlinSalim

5:59 PM  
Anonymous Anonymous said...

Aidilfitri lambang kemenangan
menghimpun segala kenangan
muncul lagi Syawal
mengetuk sekeping hati yang alpa
tanpa mengenal kalimah Ramadhan
yang kini berpisah sudah

Aidilfitri hatiku gundah-gulana
tatkala suara takbir memecah kesunyian
bergema pujian untuk Illahi
hadirmu merangkak sejuta kemaafan
selamat bertemu
berpisah di penghujungnya
ketibaan belum tentu

Dalam remang sabit Syawal nan mulia
aku masih termanggu
mengenang ayah jauh di sisi
yang pergi menyahut seruan Illahi
yang merantau mencari sesuap nasi
yang menumpang di rumah kebajikan membela diri
yang merengkuk di Pusat DRC
yang menggadai diri menagih simpati

Takbir dan tahmidmu mengemparkan jiwa
warna gemilang membangkit wajah duka
hingga kehilangan Ramadhan ditangisi

Kau mengikrarkan kebahagiaan
pada mereka yang mengerti
nikmat lapar dahaga
kibarkan keberkahan dan kemurniaan Aidilfitri
biar sama kita raikan

Aidilfitri lambang kemenangan
Ramadhan menguji keimanan
Normala

5:59 PM  
Anonymous Anonymous said...

.... bernafas lagi untuk syawal kali ini, ya alhamdulillah walau tidak meriah syawal kali ini dapat kujabat mesra ciumi tangan ayah bonda dan juga keluarga ... tinggallah sudah kenangan beraya di bumi matahari terbit, sesekali terasa rindu pula untuk kembali ke masa lalu ... ahh mana mungkin, yang terjadi telah pun terjadi dan teruskan berlalu, hiduplah untuk masa depanmu wahai diri!

Raya kali ini banyak benar aku berbelanja untuk keluarga, barangkali kerana aku tidak berkesempatan melakukan perkara itu tahun lalu, rezeki tahun ini pun alhamdulillah dimurahkanNya.... paling menyenangkan bila dapat membahagiakan buah hati pengarang jantung empat beradik tu.... melihat keletah mereka benar-benar menghilangkan segala kegusaran dihati!
Suriaaaa

9:48 AM  
Anonymous Anonymous said...

Untuk semua pengunjung ke sini dan pembaca Majalah JAMBU sekelian.
Selamat menjalani ibadah dibulan Ramadan. semoga kita semua mendapat hidayah dan berkat di bulan yang mulia ini. AMIN
CahayaLilin

9:48 AM  
Anonymous Anonymous said...

Selamat menyambut Syawal 1427Hijrah.
Semoga Ramadhan tahun ini lebih baik mutunya daripada tahun yang lalu. Dan selamat berpuasa enam.

Kami sekeluarga memohon ampun dan maaf daripada semua pihak yang mengenali diri kami.

daripada :
Abu Ameenah

9:48 AM  
Anonymous Anonymous said...

Sungguh rendang pohon rumbia
Tempat persinggahan sianak kera
Ketupat rendang sudah tersedia
Jemputlah semua menjamu selera

Adik tersayang segak bergaya
Mengait kuih di atas para
Suasana riang di hari raya
Bermaaf-maafan riang gembira
GuyJeeeee

9:48 AM  
Anonymous Anonymous said...

Kami sekeluarga mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI 1427 Hijrah kepada Ayahanda Hj Abdul Rahman bin Kadir dan Tok Ma, Bonda Hjh Rajiah bt Hj. Idris, kaum keluarga, saudara mara, sahabat handai dan seluruh umat Islam di mana-mana sahaja MAAF ZAHIR DAN BATIN sekiranya terkasar bahasa terlanjur bicara sepanjang pergaulan kita. Ikhlas daripada kami sekeluarga

9:49 AM  
Anonymous Anonymous said...

Pada Keluarga Tercinta: Abah, Mek, Abe & Na serta anak-anak, Yee & Yatie dan anak-anak, Daa dan Jehe, Elly, adik Dilla,
Keluarga PakTeh & Sue di Kuantan (Along, Awang dan adik), serta lain-lain keluarga di kampong
sambutlah ucapan Selamat Aidil Fitri, Maaf zahir dan batin. Makan kueh tu..ingat-ingat orang yg. jauh ni..

Moga Aidil Fitri tahun depan, kita dapat meraikannya bersama-sama...

SuzanaDownUnder

9:49 AM  
Anonymous Anonymous said...

selamat berpuasa,selamat hari raya n yg penting sekali...selamat menguruskan badan, so leh kelihatan JAMBU..hehe
Linda

9:49 AM  
Anonymous Anonymous said...

Kak N jugak nak ambek kesempatan mengucapkn selamat menyambut bulan Ramadhan kpd semua pembaca Majalah JAMBU, especialy DelimaMerah, Manja30 dan Natasya. Semuga Ramadhan kali ini dpt kita lalui dgn penuh makna dan penghayatan.
** Natasya & Manja30 - jgn lupa simpan duit raya utk anak anak Kak N ya....*** Kalau ade duit lebih reserve utk maknya sekali... Buat DelimaMerah yang jauh di Auckland...janganlak bawa balik orang sana hehehe melepas si dis di sini. hehehe
KakN

9:49 AM  
Anonymous Anonymous said...

selamat berpuasa Puan Editor dan pembaca Majalah JAMBU sekelian... moga kita dapat manfaatkan kehadiran bulan yang penuh berkat ni..
FredoGG

9:50 AM  
Anonymous Anonymous said...

selamat hari raya...ehh, selamat berpuasa untuk semua!!!

untuk MawarBerduri, JejakaIdaman dan lelain yang menyambut ramadhan kat luar negara tuh, ingatlah sambal belacan, gulai lemak nangka muda, tumis udang petai dan yang sewaktu dengannya... hahahhaa... gurau yek!
Gee7

9:50 AM  
Anonymous Anonymous said...

untuk makcik Farhana...

tahniah, selamat menimang cahaya mata baru (boy)... semoga ramadhan ini lebih membahagiakan... jangan lupa semua Iranya punya petua2 tuh... amat mujarab diamalkan dibulan ramadhan ini...
IraNadra

9:50 AM  
Anonymous Anonymous said...

untuk zazz...
Semoga terus tabah... dan sentiasalah berdoa untuk orang yang tersayang...yang pergi tetap pergi.....tabahkan diri ya
Vee

9:51 AM  
Anonymous Anonymous said...

Buat pembaca Jambu sekelian.... diam tak diam dah nak 2 minggu menunaikan ibadat puasa di bln Ramadhan al-mubarak nie... first day puasa kat kg hubby cos we balik kg friday night tu... then lps berbuka etc nearly 11.30pm we left kg... dah ler kereta ada problem lak so kena ler hubby drive carefully n slow ler dr biasa n on the way tu sent my sis in law to her hse in Sentul... so we arrived home nearly 3.30am then terus sahur.... penat ler cos tak habis2 travel... hmmm... so maybe lps nie balik kg terus utk raya lah
MinahKmpg

9:51 AM  
Anonymous Anonymous said...

SEMPENA DI BULAN YANG MULIA INI.....SAYA MEMOHON AMPUN DAN MAAF JIKA PERNAH TERKASAR DENGAN SEDAR ATAU TANPA SAYA SEDARI..

SELAMAT HARI RAYA..MAAF ZAHIR BATIN...

Ariff

(IMG:http://aidilfitri3.8m.net/hr19.gif

10:51 AM  
Anonymous Anonymous said...

Buat Rakan2 JAMBU sekalian.
Bersempena hari baik bulan baik ni, aku ingin mengambil kesempatan menyusun 10 jari memohan ampun & maaf andai kate terkasar bahasa ketika berforum.


Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir & Batin
KakRooche

11:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

Emelia syg,
Sempena Hari Mulia ini, Ham ingin menyusun 10 jari memohon maaf diatas kesilapan yang lampau dan semoga Lia Berbahagia di samping keluarga tercinta...Wassalam
Hamdanmu

12:28 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ali Romeo,
Assalamualaikum wbt... Sempena lebaran yang bakal menjelma ini...saya ingin menyampaikan ucapan kepada orang yang saya hormati..dimana kadang-kadang kita berada di bawah dan kadang-kadang kita berada di atas..jadi kita kena sedar siapa kita..di hari yg mulia ini saya ingin memohon maaf jikalau ada terkasar bahasa mahupun terlanjur perbuatan..tapi itulah lumrah kehidupan kita...Semoga di hari raya ini jgn lupa org yg tersayang serta begembira di hari raya dan Berhati-hati ketika memandu di mana jua...anda berada...dikesempatan ini saya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya, Maaf Zahir dan Batin...tak de bajet utk duit raya saya ke..nanti balik tolong cubit pipi akeem utk i ok ....wasalam...
Megat Shah   

12:29 PM  
Anonymous Anonymous said...

Nurul selamat hari raya kami ucapkan dan semoga bergembira dihari raya pada tahun ni,jemput la datang kerumah dengan nizam..jangan lupa bawa duit raya sekali.selamat hari raya maaf zahir dan batin....
SweetSapiee  

12:30 PM  
Anonymous Anonymous said...

Rizal ku sayang
assalammualaikum abe rizal!!!mu buat gapo tu?aku antor ni saje nak ucapkan selamat hari raye aidilfitri kat ko...semoga ko menyambutnye dengan gembire dan selamat bersama keluarge tercinta kat sana...semoga ko selamat bercuti dan semoga kite berjumpa lagi bile abis cuti nanti ye....ok selamat bercuti...kirim salam ngan keluarge ko kat sane....
brother johan

12:31 PM  
Anonymous Anonymous said...

Sara
kanak kanak bermain mercun, mercun dimain di tepi pantai; wahai cik sara yang cun, mana kad raya tak sampai-sampai...? buah nangka buah cempedak, busuk dimakan oleh si mentadak nak tanya sikit boleh tak ?, baju raya i dah siap ker.. tak?..
MinnieMse

12:39 PM  
Anonymous Anonymous said...

Zali ku syg,
Dari jauh ku ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI DAN MAAF ZAHIR DAN BATIN sebagai pengganti diri di hari lebaran ini...sepuluh jari ku susun untuk memohon kemaafan darimu jika pernah menyakiti hati dengan kata-kata yang kasar..semoga perhubungan yang baru terjalin ini akan berkekalan sehingga akhir hayat....insyaAllah...
Luv u syg
Wawa

12:42 PM  
Anonymous Anonymous said...

Papa IS
Dengan hati yang tulus ikhlas Mama pohonkan kemaafan yang tidak terhingga jika pernah manyakiti hati Papa.sepuluh jari Mama susun memohon kemaafan dari mu..... SELAMAT HARI RAYA DAN MAAF ZAHIR DAN BATIN...
Mama Nabilah   

12:44 PM  
Anonymous Anonymous said...

Adik NUR
Selamat hari raya kalau makan kuih bahulu tu ingatlah abang kat sini...
Abg RIEZMAN   

12:45 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ayahbonda, abang, adik-adik, sahabat-sahabat serta sesiapa yang mengenali diriku ini...

Selamat menjalani ibadah puasa, semoga kita mendapat keredaan dan keberkatan di bulan Ramadhan ini. Selamat Hari Raya, maaf zahir batin. Semoga berbahagia selalu...
Syed Abdul Hakim
Shah Alam

12:46 PM  
Anonymous Anonymous said...

Mak & ayah sekeluarga di Kelantan dan juga di N9,juga tak lupa buat abg2 di shah alam,johor dan pahang serta semua sanak-saudara.

Selamat berpuasa dan juga Salam aidilfitri buat semua,insyaallah tahun hadapan kita akan beraya bersama2....jangan terkilan dan jangan sedih terkenangkan kami di perantauan.Kalau makan kuih raya tu ingatkan kami disini.
khairudin & norazlina
perlembahan nil

12:48 PM  
Anonymous Anonymous said...

Semua bekas guru pelatih MPBL sesi 91/93(Pengajian Islam)

Selamat menjalani ibadah puasa dan selamat menyambut Aidilfitri yang akan menjelang tidak lama lagi. Dengan ucapan maaf zahir batin
Mawar Bte. Sibli

12:49 PM  
Anonymous Anonymous said...

Keluarga tercinta, ayahbonda, Bakar dan Mariam di Kedah dan ayah, Mohd Soom di Melaka

Di hari yang mulia ini, kami sekeluarga mengucapkan selamat berpuasa dan juga selamat menyambut Hari Raya Aidilfitri. Raya tahun ini kami tidak dapat bersama. Kami ingin menghulur sepuluh jari memohon ampun dan maaf zahir dan batin.
Zainal, Sakhiah, Sabrina, Sorfina & Hana
Brussels, Belgium

12:50 PM  
Anonymous Anonymous said...

Nana
Pergi beraya ke rumah Cik Julia, Ketupat rendang jangan lupa dimakan, Hari Raya hari yang mulia, Marilah kita bermaaf-maafan.
AJ   

12:51 PM  
Anonymous Anonymous said...

Nasa
Balik kampung naik bas, Dalam bas melihat bulan, Belanja raya jangan terbabas, Tak kena gaya ikat perut sebulan. Semoga riang ria dan ceria selalu.
Diana

12:52 PM  
Anonymous Anonymous said...

Buat kaum kerabat Jambu sekelian,

Kami geng-geng dari HDB ingin mengucapkan Selamat Hari Raya. Semoga JAMBU akan tetap Jambu sejambunya. Jangan lupa include kami issue JAMBU raya nanti..tak sabar kami :)
HDBan

12:54 PM  
Anonymous Anonymous said...

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
MAAF ZAHIR DAN BATIN

Dikeheningan syawal ini
Inginku mohon sepohon kemaafan
Diatas segala salah silap
Sepanjang perhubungan kita
Semoga aidilfitri ini akan
Membawa seribu makna buat kita
Dari zuliha khas untuk Hazli

Ditujukan untuk ISTERI TERSAYANG, EMAK & KELUARGA dengan ucapan
Sampaikan Salam Aidilfitri buat isteri tersayang Elleyana A.Risam, semoga dinda sabar menanti kepulangan kanda pada malam sebelum raya,,, buat ibu jabaariah di Tg. Karang semoga sabar menanti kepulangan anakanda bersama cucu yang baru berusia 3 minggu....Maaf zahir batin. - zubairi

12:59 PM  
Anonymous Anonymous said...

aku nak wat ucapan gak,.

Sempena raya tahun niey aku nak ucapkan selamat beraya maap zahir kalu ada tersalah yg batin, maap batin... kepada yg mana mengenali diri ini. Terutama pada ayah bonda mom dad ummi abi anakanda kan beraya kat rumah untuk raya tahun niey. Untuk raya2 yg lepas yg anakanda x dapat balik beraya spt raya cina baru niey raya india raya taipusam,...
biarlah raya tahun niey sederhana saja tetapi sambutan nya meriah,..

kepada tok, jugak slamat ari raya. Tak penah lupa kat bos aku, tampa mu mungkin ku tak berpeluang kerja kat tempat kejaku skrg.

for u all guys ,. SELAMAT ARI RAYA MAAP MANA YANG ADA,..
Adik

1:01 PM  
Anonymous Anonymous said...

Buat abang tersayang..maaf kalau ada salah silap..halalkan makan minum adinda..by sayang..selamat hari raya.. -stim black
lotus

1:02 PM  
Anonymous Anonymous said...

Assalamualaikum,

salam aidilfitri ni ditujukan terutama sekali buat mama dan didi tercinta,adik-adik tersayang ajah,yih,ayeh,nini,akim,wani dan cah.
juga tidak lupa buat tok ayah,dan pakcik-pakcik dgn makcik-makcik sumer.Sepupu-sepupu dan saudara mara sumer.......
untuk sumer member2 kat utm terutama geng vila 14.juga untuk member2 sekolah kat mrsm beseri,kat smkk2 dan skkk1.member2 kat kampung nuh.awek2s sumer....heheheheh.
dan sumer kerabat Jambu yg diingati selalu.maaf zahir dan batin.andai kata tersalah tulis,kepada yang drive tu pandulah dgn cermat dgn pepatah pandu biar laju jgn sampai kena speed trap...heheheh

p/s:satu lagi tempat speed trap yg famous ialah kat besut,yg jalan besar nak mampus tapi kena bawa 60km/j

yo yo je....buat ucapan....heheheh
AbgJoSyg

1:06 PM  
Anonymous Anonymous said...

salam lebaran buat umi latipah,nyoya mansor,mama m,lela,hjh zaiton,drapujaan,kak engku,kak yati,turiah dan buat pembaca Jambu.
dtn M

1:08 PM  
Anonymous Anonymous said...

AMIE ROCK ucapkan SALAM LEBARAN RAYA EIDIFITRI n DEEPARAYA kpd DEVI n famili d JB TAMAN TAMPOI INDAH sambutlah raya ni dgn penuh kegembiraan

1:10 PM  
Anonymous Anonymous said...

slamat berpuasa dan slamat menyambut hari raya buat pakburn dan isteri hjh yang juga azmeen skluarga diwdlands ma'af zahir batin dr umi skluarga.

1:10 PM  
Anonymous Anonymous said...

eid mubarak 2 kak jumiah, hubby,md ariffin & putra pu3 tersyg,sarah & zikry,family diwdld dr73 & holland dr.& 2 rz/shai,maaf zahir batin-julie-

1:11 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ditujukan khas buat mak, ayah, abang, kak Lah, abang Rie, kak Da, kak Ma, Him, adik, Aja, Kamil dan Imi Fatihah. Juga tidak dilupakan buat tok, mak Tipah dan sanak-saudara yang lain. Kenanglah Na selalu.
salam aidilfitri buat mak dan ayah di rumah..
nanti isnin wan balik tau..
tidak lupa buat kwn2 di manjung..
salam lebaran kepada semua pensyarah utmkl dan pelajar2 tahun 3ddw..
selamat hari raya..
maaf zaher dan bateen..
Wannie Ismail di Iskandariah, Mesir.

1:13 PM  
Anonymous Anonymous said...

akum..geng,.....aku kat cni hendak ucap selamat hari raye dan maaf zahir batin.jikalau ade salah clap tu, terngumpat ke, tesekudeng ke, terejek ke, tersilak kain ke, ape....jelah, yang ter.. nye. harap2 maafkn. kalau ade terhutang cki2t tu halalkanlah, dam banyak tu, nanti aku ade duit aku bayo lah, raye tahun ni pun kering lah beb. kepada pare awek2 aku yang cun aku nak ucapkan selamat menyambut hari raye yang bakal tibe. datang lah rumah.., key lah aku ade keje. bye.. geng. a.kum
Syakilababieeeee

1:13 PM  
Anonymous Anonymous said...

Untuk mak, abah dan abang dan kakak serta anak-anak buah tersayang yang berada di Taman Seri Keramat (Cikja) dan di Kluang, Johor (Nasah) dengan ucapan Selamat Menyambut Aidilfitri dan Maaf Zahir Batin.
Semoga Aidilfitri disambut penuh ceria walaupun tanpa kami di sisi.
Untuk tunang tersayang Zulkiflee Mokhtar (Cikja), Bersabarlah menanti kepulangan sayang. Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin.
Untuk teristimewa Zawawi Aman (Nasah), Selamat Hari Raya Aidilfitri dan Maaf
Zahir Batin.

Sharinizah (Cikja) dan Nasah di Sapporo, Hokkaido, Jepun

1:14 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hari yang kita nanti
Kini tiba kembali
Membawa seribu erti
Itu sudah pasti

Ramai insan gembira
Ada pula berduka
Sempena hari mulia
Lupakan segala duka

Sempena Hari Raya
Jangan lupa yang tiada
Doa diutus buat mereka
Semoga rohnya terpelihara

Hari ini kita bertemu
Esok lusa belum tahu
Oleh itu marilah teman-teman ku
Kita bermaafaan terlebih dahulu
Asnidar

2:04 PM  
Anonymous Anonymous said...

Mak, Suami tercinta, Auntie Anne, Che Da dan Che Joe


Selamat menjalani ibadah puasa. Semoga hidup kita sekeluarga lebih diberkati
CheLa
Ipoh

3:17 PM  
Anonymous Anonymous said...

abang, hari lebaran bersinar kembali bersama takbir hening mendayu pasti mengimbau seribu nostalgia pahit manis suka dan duka setahun berlalu bersama kenangan pasti membawa seribu kesilapan dibulan mulia ini kumengharapkam kemaafan zahir batin atas segala kesilapanku terhadapmu
JunCun

3:17 PM  
Anonymous Anonymous said...

Umi Nadzrah, Husin

Selamat Hari Raya... Semoga persahabatan kita kekal ke akhirnya... Sedar tak sedar dah 21 tahun kita kawan eh...eeee lamanya!
Munirah
KL

3:19 PM  
Anonymous Anonymous said...

Assalamualaikum. Salam Aidilfitri untuk semua. Maaf atas kesalahan yang lalu. Harap reunion pada Nov 2006 ni akan suksess. Tak sabar nak jumpa kawan-kawan lama. Semoga berbahagia di Aidilfitri
AdibahYHSS

3:20 PM  
Anonymous Anonymous said...

Di hari raya, terkenang daku kepada si dia...amacam best tak iera nyanyi!uuwaaaah.....sebenarnya sedih kerna tahun ni kita tak dapat beraya bersama-sama...jangan lupa iera kat melaka ok..bile makan ketupat tu ingatlah iera tau..jangan makan banyak2..sikit2 cukup! nanti gemuk..heheee.takpelaa gemuk2 pun iera tetap sayang kat abang..lastly ingat pesan ku ini x main mercun &jangn nakal2 nak ngorat awek cun kat kg.
Iera

3:21 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hai-hai, selamat hari raya buat semua Maaf zahir dan batin buat teman2 yang mengenali Dian.......lamanya Dian menyepi tapi bukan sepi sebarang sepi tapi sepi sebab sibuk tak henti.

Dian

3:25 PM  
Anonymous Anonymous said...

Di hari raya, terkenang daku kepada si dia...amacam best tak iera nyanyi!uuwaaaah.....sebenarnya sedih kerna tahun ni kita tak dapat beraya bersama-sama...jangan lupa iera kat melaka ok..bile makan ketupat tu ingatlah iera tau..jangan makan banyak2..sikit2 cukup! nanti gemuk..heheee.takpelaa gemuk2 pun iera tetap sayang kat abang..lastky ingat pesan ku ini x main mercun &jangn nakal2 nak ngorat awek cun kat kg.
Bg Nas

3:38 PM  
Anonymous Anonymous said...

Janganlah engkau resah dan pilu mengenangkan kampung halamanmu.. kerana kita tetap berjauhan. Riuh rendah dan riangnya sanak saudara dan kuih muih ayahanda bonda, insyaAllah dapat sama kita nikmati ditahun yang mendatang. do'kan kejayaan kita bersama. amiin ya Rabb. salam lebaran dari Harehills buat sahabatku sandhurst place. maaf zahir batin
JejakaM

3:39 PM  
Anonymous Anonymous said...

assalamualaikum... harap saya dpt dimaafkan... alissha hendak menyusun 10 jari jikalau ade terkasar bahasa atau menyakitkan hati yana,lynn dan su.. sekali lagi, alissha nak memohon maaf kepada yana lynn dan su.. selamat hari raya...maaf zahir dan batin..
Alisshha

3:40 PM  
Anonymous Anonymous said...

askum wat family tersayang yg berada di johor semoga berbahagia i miss u ,dan tak luper jugak kepada warga kustem yang banyak membantu ,rakan sebilik dan jiran-jiran sebelah semoga kalian gembira menyambut kedatangan hari raya kali ini,u all the best,mak abah dan adik22 semua akak da rindu nie tunggu kepulangan akakmu di saner insyaallah ye...rakan22 yg berader di Kustem ku mohon 1000 kemaapan sekiranye melakukn kesalahan tanpa ku sedari manusia tidak lari daripada melakukan kesalahan olehh tu KU ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAP ZAHIR & BATIN .semoga kita berjumpa lagidi waktu dan tempat yang sama..
Hidayah (KUSTEM)

3:40 PM  
Anonymous Anonymous said...

: kak bab,kak nora,kak izwah,isma,abg nasrul,kak long
hai...sahabatku yg sentiase dhati ini ku kirimkan ucapan kad ari rye ini khas untk kalian,di sini ingin ku ucpkan terima kasih kerana sudi berkawan dgnku,dan ingin memohon 1ooo kemaafan tanpe ku sedari melakukan kesalahan walaupun kadang -kala kalian semua kecik ati,maap ye ku tahu setiap manusia melakukkan kesalahan,ku maapkan kesalahan kalian ,kenang ler saat kiter bersama22 mengharungi dugaan, terima kasih kerana sabar dan banyak memberi nasihat,ku doakan rakanku di maner anda berada agar bahagia di samping keluarga tersayang,raya nnti sudi22kan datang ke teratap ku, sekali lagi ku pohon maap dari hujung rambut hingga ke hujung kaki,SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
Leena

3:41 PM  
Anonymous Anonymous said...

MamaMelisa Sekeluarga
Selamat Hari Raya Aidilfitri. Ampun Maaf Zahir Dan Batin. Semoga Berbahagia Di Hari Lebaran. Sudi -Sudi Ler Ke Rumah. IKLAS DARI; SHAH, HANI, HADI, HAIKAL.

3:42 PM  
Anonymous Anonymous said...

assalamualaikum semua chatters disini ingin mengambil kesempatan di bulan yg mulia ini mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR BATIN semoga kita semua di rahmati allah di bulan syawal ini.kalau makan lemang jgn lupa saya......dan duit raya!!!!!!
From: lovelypink7301   

3:43 PM  
Anonymous Anonymous said...

SEMAKIN HARI SEMAKIN DEKAT LAMBAIAN KG HALAMAN,SAWAH TERBENTANG LUAS,KICAUAN BURUNG YG TELAH LAMA AKU TGGALKAN KINI SEAKAN MENGAMIT KEPULANGAN KU.......TEMAN2 SEPERMAINAN KENAL LAGIKAH PADA KU, TERASA BETAPA JAUHNYA AKU DARI TANAH KELAHIRAN.....IBU TERCINTA NANTIKANLAH KEPULANGAN ANAKMU INI...........
Inwind

12:48 AM  
Anonymous Anonymous said...

Keluarga serta sanak-saudara

Selamat Berpuasa dan Selamat Menyambut Hari Raya yang akan tiba, dengan ucapan "Selamat Hari Raya dan Maaf Zahir dan Batin"
Zainab
Miri, Sarawak

2:49 AM  
Anonymous Anonymous said...

julia sayang comel abg,di hari yg mulia ini abg mohon ampun & maaf atas segala tutur kata & tingkah laku abg pada syg, doa abg agar perhubungan kita akan sentiasa direstuiNYA. Salam Aidilfitri dari abg
Abg Jeff

2:50 AM  
Anonymous Anonymous said...

To: lalink_gurlz
rayer nie ko ader buat ketupat ker..sedap tak.."selamat hari lebaran" aku ucapkan kat ko dan keluarga ko...semoga diberkati dihari mulia nanti..hihihileh kasi skit kuih rayer...
From: ereyox^boy

2:50 AM  
Anonymous Anonymous said...

Isteriku, sempena lebaran, segala kekuatan kuhimpunkan melawan ego dan keangkuhan, menyusun jutaan maaf dan keampunan atas apa yang kulakukan. Isteriku, selama ini kau tempuhi dengan kesabaran, mesti hati ini sentiasa baran, kau teguhkan dengan harapan, untuk miliki suami idaman. Terima kasih isteriku, agar kau senyum selalu, Aidilfitri mengubah diriku, menjadi suami soleh dan tahu, apa haq dan bathil dalam hidup
Suamimu

2:51 AM  
Anonymous Anonymous said...

abu dzar ,kak yong,baizurah,dila,aman,haniff,mak
assalamualaikum buat yang terchinta,

satu-1,salam aidilfitri... dua-2,jangan lupe diriku diperantauan ini.... tige-3,moga ramadhan diberkati... empat-4,minta maaf,ampun dan sorry... lima-5 trimalah copy JAMBU as usual .

selamat hari ghayer dari bumi troy buat semua yang saya rindui dengan ingatan tulus ikhlas, dalila shaari

5:23 AM  
Anonymous Anonymous said...

Assalamualaikum salam berhulur
Den ni orang Kuala Lumpur
Masuk ke sini nk bercampur
Salah silap jangan ler sembur

Tunggu-tunggu bas mini
Rupa2nya bas mini dh takde lai
Ni masih lagi mood Aidilfitri
Pd kengkawan ke rumah sila mai

Sambung raya jgn tak sambung
Maaf bermaafan terus kekalkan
Baiklah nanti kita sambung
Silaturrahim baru nk berkenalan
AlifMalang

5:28 AM  
Anonymous Anonymous said...

abg jamal
d hari yg mulia nie mas nak ucapkan selamat hari raya semoga bergembira selalu...raya nanti jgn lupe dtg rumah..>>bulan syawal sudah menjelang, ketupat & rendang sudah terhidang, sabar menunggu tetamu yg datang,duit raya sudah di sediakan...Mas

5:28 AM  
Anonymous Anonymous said...

Kelantan...
Make ikke cicoh budu
Jange lupo tamboh satar
Kelik rayo taksir laju
Nanti rayo dale sepita

Terengganu...
Makang ubi jamang jepong
Makang kepok cicah cuke
Bulang pose mung bengong
Bulang raye mung gile

Pahang...
Sepadan Pahang ada kasino
Nasi dagang ikan patin
Jange mu masam muko
Raya makan rendang sadin

Johor...
Cegitu cegini awak suke
Awak suke kite tak suke
Esok luse hari raye
Sama-sama bersuke rie

Melaka...
Hawau kau berak merate
Kaki bengkak ulau patok
Kalu balik naik kerete
Jangan pandu kalau ngantok

N. Sembilan...
Masak lomak cili api
Campo dongan daun turi
Hari rayo kolumpo sopi
Tinggal penyamun dongan pencuri
(org kolumpo jgn kocik ati!!)

Selangor/K.Lumpur...
Wa cakap lu wa tak tau
Tapi wa tipu sama lu
Raya jangan buat tak tau
Angpau ada bagi gua dulu

Perak...
Gulei tempoyak ikan mayong
Deroyan busok tebok tupei
Pandu hemat ingat kampong
Ase(Asal) teman selamat sampei

Kedah...
Aloq Staq terketaq-ketaq
Lapaq perut makan pau
Macam mana tak ketaq
Kena paksa bagi angpau

Penang...
Nasi kandaq kedai mamak
Anak mami juai pesemboq
Lepaih raya jgn dok triak
Kalu ceti mai kot dapoq

Perlis...
Padang besaq kecik aja
Tempat siam lalu lalang
Hari raya kita berbelanja
Jangan sampai menambah utang
PantunQueen

5:36 AM  
Anonymous Anonymous said...

Ditujukan untuk abg long dengan ucapan
semoga abg long sihat sejahtera disamping member2 dan jugak family.ain mintak maaf kalau selama kita kenal, ada yang abg long tak puas hati dengan ain.erm...walau dimana abg long berada...ain doakan..moga abg long ceria selalu dan take care....bye....akum... - ain

1:15 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ditujukan untuk najib mansor, sp,kedah dengan ucapan
salam aidilfitri. aku mahu datang kat rumah hang sediakan ketupat banyak-banyak - amram ramly, tokai , alor seta

1:16 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ditujukan untuk plajar mesir dengan ucapan
kpd plajar al-azhar mesir..di arap gmbira pada rayer ini.jgn sdih2.krn kita berada dalm jln Allah.oleh itu slamat mnyambut ari rayer.maap zahir batin - hasnul syhudi

1:16 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ditujukan untuk plajar mesir dengan ucapan
kpd plajar al-azhar mesir..di arap gmbira pada rayer ini.jgn sdih2.krn kita berada dalm jln Allah.oleh itu slamat mnyambut ari rayer.maap zahir batin - hasnul syhudi

1:17 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ditujukan untuk mak,ayah & keluarga di Serting, Staff AFLEX SDN.BHD,kengkawa dengan ucapan
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI, SELAMAT BALIK KG, BERHATI2 MEMANDU & MAAF ZAHIR & BATIN DARI BALQIS UTK KALIAN.. - BALQIS

1:17 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ditujukan untuk julie dengan ucapan
WAi ingin mengucapkan Selamat Hari Raya dan Maaf Zahir jea batin takde.....kalau ade yang memang segaja mengumpat ke..mengutuk ke.....menengking ke dan sewaktu dengannyelah.harap maaflah .....danjaganlah marah-marah nanti cepat gayut pulak......he.he...he......he. - Wai

1:18 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ditujukan untuk rakan2 ku semua yg berada di setiap pelusuk planet nih! dengan ucapan
SElamat hari raya buat semua rakan2 yang mengenali diri daku ini.. disini aku ingin memohon 1 888 888 888 kemaafan kepada korang semua..bukan minta duit tau!..andai kata aku ada terkasar bahasa atau tersepak terajang tu..korang maafkan je lah ye..kira setell la tu.. ok suma PEACE!! RAYOO! RAYOO RAYOO!!.. - aerol epin da great!

1:18 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ditujukan untuk Kepada yg tersayang member dan yg mengenali diri ini dengan ucapan
selamat menyambut hari raya maaf zahir dan batin - huda@rin

1:18 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ditujukan untuk syirah,uzir,khidhir,iylia,danial,samuel dengan ucapan
abang nak wish korang selamat hari raya and kita raya puas2 - ahmad luqman

1:18 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ditujukan untuk semua kakitangan JBA, Trg. dan dimana jua berada. dengan ucapan
Selamat Hari Raya. Raya nanti jemputlah ke rumah kami. Sesiapa yang ingin mengenali negeri terengganu bolehlah menghantar email kepada kami: sirmas21

1:25 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ditujukan untuk Pakcik dengan ucapan
Walaupun ada banyak lagi yang perlu dilakukan. Sekurang-kurangnya raya nie dapat berpuas hati juga sebab sumbangkan sesuatu untuk rakyat Malaysia khususnya. Insyallah nanti adalah rezeki untuk kita. Nak open table ? Tunggu income masuk, kita open table nanti kat KL. Tengok pameran Dr. Mahathir sekali atau pun kita tengok Matrix Revolution. Amacam ? Thanks juga kepada Imran. Kalau dia tak support, kekeringan kad lah ekadmalaysia.com ni. Ke arah peningkatan perkhidmatan percuma Malaysia dan pembentukan portfolio individual | bisnes yang lebih bermutu. Selamat hari raya aidilfitri. Jangan lupa hantar kad yang betul. Ini cuma pendekat silatulrahim sementara. Kad sebenar gaks yang mencuit jiwa. Ingatan buat semua : ingatlah orang tersayang, rakan-rakan dan saudara mara. Assalamualaikum. - Didiz

1:26 PM  
Anonymous Anonymous said...

To My Families & Friends,

Kita semua bakal menyambut Hari Raya Aidifitri. Diharap yang nak balik kampung tu, pastikan rumah anda selamat. Yang nak drive balik kampung tu, make sure kereta anda telah diperiksa 100% before heading to your home town. Yang takde kampung tu, jangan bersedih, call me, maybe i can visit you all. Yang tak dapat balik kampung pulak, buat lah kampung sendiri kat tempat dimana anda berada sambil dengar lagu Raya di pagi raya......

Dengan ini, Niff nak mintak maaf kepada semua family members and friends, maaf kan Niff jika terkasar bahasa or tersalah laku selama perkenalan ini. Ku susun sepuluh jari jemari memohon ampun dan maaf.

Selamat Hari Raya, Maaf Zahir Batin
HaNiff

12:37 AM  
Anonymous Anonymous said...

askum...di kesempatan ni along nak mintak maaf byk2 kat abg sebab byk buat abg susah ati, buat abg terasa ker ape yang sewaktu dengan nye...arap abg sudi maafkan along...nanti raye jgn makn biskut raye byk sgt ek, kembung perut nanti...n raye nanti jgn lupe bagi gambar abg kat along ek..pakai baju melayu tau..k lah SELAMAT HARI RAYE MAAF ZAHIR & BATIN...ehh lupe lak! kepada sesaper yang mengenali diri ini selamat hari raye maaf zahir dan batin jugak..halal ape yang terlebih dan yang terkurang ek...k lah papai.....ADIOSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Along

1:05 AM  
Anonymous Anonymous said...

mak n bapak n family

Selamat hari raya..bila nak buat baju raya...bila nak buat kuih raya...mintak maap kepada sume yang pernah buat salah dekat aku.bila nak bagi aku duit raya n bila nak bayar hutang aku?byeee.....Eza & Ipah

1:06 AM  
Anonymous Anonymous said...

Pulanglah anak ku di kota
Pulanglah balik beraya
Pulanglah menyahut seruan suara tua
rindu ayah dan bonda
yang sering melangut di jendela.

Pulanglah anak ku ke desa
Pulanglah berhari raya
Lenggangkan sebentar kota
senggangkan sedikit sibuk kerjaya mu
untuk kami ibu bapa mu.

Marilah kita bersama
Di gema takbir raya
Di Aidil Fitri tahun ini
Di 1 Syawal 1421H yang tidak lama lagi. Reena

1:31 AM  
Anonymous Anonymous said...

Salam buat semua
Salam hari raya dan salam Ramadhan
Seri ucapakn buat semua yang pernah mengenali Seri

jika dalam berbicara/berkarya ada yang tidak menyenangkan anda
jari sepuloh Sue susun memohon kemaafan dan keampunan jua

Sesungguhnya sebagai seorang manusia, sue tidak akan lepas
dari sebarang kesilapan dan keterlanjuran bicara dan di kesempatan
yang baik ni sue ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA serta
MAAF ZAHIR DAN BATHIN

Bukan lebah sebarang lebah
lebah bersarang di pohon buloh
bukan sembah sebarang sembah
sembah menyusun jari sepuloh

terutamanya S_ana, CekMekMolek,
kasturi, Muhd_74, Bob, Udika, Alpine, NSR dan polong serta
Maznizan, syamputra, nettbyrue, sweetCC, Mak Ulung, green,
semutmerah, sutera, milya, asyikin, ainul, atie-shue, sayang,
lubis, Putera_Cyber, tupatnasi, YARONADI, firusi, teruna, shukrie,
bk15610d, dan nama-nama yang tak sempat Sue muatkan di sini..serta seluruh
kaum kerabat JAMBU..

Salam Aidilfitri buat semua nya
gembira dan ceria selalu
Sue aka LadyX

3:15 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hendak ditari tanahnya rendah,
Irama bukan rentak selari,
Sepuluh jari disusun sudah,
Moga keampunan menerangi di hati.

Bulan yang mana berseri begini,
Bercahaya bak delima,
Tuan di sana hamba di sini,
Hari raya di sambut sama.

HanieManie

3:17 AM  
Anonymous Anonymous said...

SeLaMaT HaRi RAya AiDiLfItRi MAaf ZaHiR Dan BaTIN
Itulah sebuah rangkap kata yang sering diucapkan oleh kebanyakkan umat islam seluruh dunia ketika menyambut hari raya dan ketika bersalam-salaman memohon maaf sesama saudara.

DAN...
Aku juga tidak terlepas dari menyebut rangkap kata tersebut!
Dengan penuh jujur dan rasa tulus ikhlas dari lubuk hati ku ini...
Aku mengucapkan....
Selamat menyambut hari raya iadilfitri kepada semua umat islam seluruh dunia dan juga khususnya kepada pembaca dan pemerhati blog ku ini...
Maaf zahir dan batin!

Aku juga adalah manusia biasa yang tidak lepas dari melakukan salah dan silap!
KERANA itulah....dihari raya ini aku mengambil kesempatan untuk memohon ampun dan maaf kepada sesiapa sahaja...demi kearah keamanan, kedamaian, kesejahteraan dan kemanusian...

Akhir kata...
Sekali lagi ku ucapkan...
Selamat hari raya iadilfitri
Maaf zahir dan batin.

~~HaWa~~
Manusia Hawa diciptakan daripada rusuk Adam, bukan dari kepalanya untuk dijunjungi, dan bukan pula dari kakinya untuk dijadikan pengalas, tetapi dari sisinya, untuk dijadikan teman hidupnya, dekat dengan lengannya untuk dilindungi, dan dekat dengan hatinya untuk dicintai.

3:32 AM  
Anonymous Anonymous said...

Sista Devil Selamat hari raya untuk anak sedara saya NUWAIRAH ATIRAH,jangan naughty2 n jangan on lampu lap lip everyday nanti waste electricty;-)
JajaBL

11:11 AM  
Anonymous Anonymous said...

selamat menyambut syawal yg bakal tiba buat semua umat Islam, buat nenek di melaka "fitrah sekeluarga tak dpt balik kampung thn ni"
Fitrah

11:14 AM  
Anonymous Anonymous said...

Salam lebaran to abg LanangSiLanang, Llinda, Cenderawaseh, Cindai, Nyonya mansur, Kakngah, Kaklong, Rozygerek, Siti legend rocker,Ayu Karim dan Ogjr & Turia
MamaVogue

11:17 AM  
Anonymous Anonymous said...

slm hari raya maaf dzahir batin buat,nyoya mansor,mama m,lela,umi latipah,kak engku, darpujaan,turiah.Ogjr,dan suami trcinta dtk mansor

11:28 AM  
Anonymous Anonymous said...

buat suami tersayang awang salam lebaran maaf zahir & batin raya tahun ni Kali pertama buat kita sebagai suami isteri looking 4ward 2 it!
Ramlah33

3:03 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ucpn utk kwn2 lame,Roselan Pane/isteri mariani,Roslee Ismail/isteri Ny Mas Asmaliza.SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR BATIN.drpd Teman
MatTeban

3:07 PM  
Anonymous Anonymous said...

slm lebaran buat Mas, shamini,mat cabby,bruang sarkis,barakuda dan yg mengenali diri ini dgn ucapan maaf zahir btn jika jika ada salah n silap saya
mr z9

3:11 PM  
Anonymous Anonymous said...

Selamat Hari Raya.
Kepada saudara serta saudari,
setahun hanya sekali, merayakan hari yang mulia ini..
Luffy

3:14 PM  
Anonymous Anonymous said...

Selamat Hari Raya buat semua muslimin muslimat yang berada kat Malaysia dan Singapura ni..terutamanya teman2 setia JAMBU.. erm..tak lupa sering menyumbangkan cerita dan kelohan, sempoga raya ni memberi ketenangan...jgn makan byk sgt..dehh

yg penting sekali berhati-hati di jalan raya semasa pulang ke kampung.. hoho balik kg....

~ S E L A M A T * H A R I * R A Y A * A I D I L F I T R I ~
MrLan

3:15 PM  
Anonymous Anonymous said...

Selamat Hari Raya pada seluruh Warga Makaysia terutama Kaum kerabat JAMBU....
Maaf Zahir dan Batin.....Raya kome!!!!!
Raya!!!Raya!!!Raya!!!Raya!!!
Lynn

3:18 PM  
Anonymous Anonymous said...

Salam lebaran 2 u 2 n kenalan2 d ria esp yg saya tk dpt emails mreka, minal aidil walfaizin maaf zahir batin watesony crew

3:20 PM  
Anonymous Anonymous said...

kita tempuh segala rintangan, namun tewas akhirnya, sepuluh jari hulur tanda kemaafan, sempana hari raya yg mulia 2 my ex yg masih dlm ingatan
MegatK

3:25 PM  
Anonymous Anonymous said...

slamat menyambut hari raya Aidilfitri maaf zahir batin kpd semua teman2 & saudara mara dimana mereka berada
Rida bukit panjang

3:27 PM  
Anonymous Anonymous said...

hepi 48th bday 2 mak,ruhaya suni & juga hepi anniversary buat mak & abah.Slm lebaran buat suami,md ariffin & putrapu3,sarah & zikry & kak jumiah.Julie

3:32 PM  
Anonymous Anonymous said...

salam aidilfitri maaf zahir batin buat suami rosli, anak2 farah fevrena&faris matin,adik og&yus skluarga.Tak lupa 2 my best fren nafisah yusof & her mum.-ros

3:33 PM  
Anonymous Anonymous said...

ucapan salam aidilfitri utk suami yg tersayang, hisham. Maaf zahir batin. Dari isteri tersayang..Jumiah.

3:38 PM  
Anonymous Anonymous said...

ucapan selamat hari raya ini saya ucapkan kepada teman2 saya yang berada di limbang sarawak, kapit, bintulu, miri, sarikei dan teristimewa buat ismah binti mat serta suami, meri binti pungut serta suami dan family tersayang. tidak lupa juga buat family kat rumah, dengan ucapan kami berdua sayang sangat kat korang semua. kalau balik beraya tu ingat2 juga kita kat sini k

By : Nor khairanie n Mohd Daniel Haiqal

3:40 PM  
Anonymous Anonymous said...

SELAMAT HARI RAYA DAN MAAF ZAHIR BATIN SAYA UCAPKAN BUAT SUAMI TERCINTA,KELUARGA DISABAH DAN SANAK SAUDARA DI KLANG.. SERTA YANG MENGENALI DIRI INI SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI DAN MAAF ZAHIR BATIN

By : ARBA'YAH DATUK UTOH SAID

3:40 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ucapan Selamat Hari Raya Aidilfitri ini ditujukan khas buat suami tersayang Azman b. Mohd. Sehat dan anak-anak tercinta Hanna & Sheera. Semoga raya pada tahun ini akan lebih bermakna buat kita sekeluarga.

By : rozilawati abd wahab

3:40 PM  
Anonymous Anonymous said...

salam lebaran buat sanak saudara di kampung...nantikan kepulangan anakanda...

rady

3:42 PM  
Anonymous Anonymous said...

Selamat Hari RAya Untuk Suami Tersayang: Norsarizal dan Anak Tercinta: Reza Hakim
Leeza

3:42 PM  
Anonymous Anonymous said...

ASSALAMUALAIKUM, BUAT AYAH DAN MAK SERTA ADIK BERADIK SEMUA. SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI DAN MAAF ZAHIR BATIN DARI KAMI SEKELUARGA AIN & INA. TIDAK LUPA JUGA PADA SEMUA UMAT ISLAM DI MALAYSIA. BERHATI HATI DI JALAN RAYA
Hizal

3:43 PM  
Anonymous Anonymous said...

SAYA INGIN MENGUCAPKAN SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDILFITRI KEPADA KEDUA IBUBAPA, ADIK BERADIK YANG DIKASIHI, SERTA KAWAN YANG MENGENALI SAYA JUGA KEPADA WARGA MALAYSIA KHUSUSNYA.
Didi
Btg Melaka

3:49 PM  
Anonymous Anonymous said...

selamat hari raya kepada abua & umi dan keluaga dan samua umat islam selamat menambut hari bahagia. hari buat kita salam dan maaf bermaaffan selimat aidilfitri dari nabila

3:50 PM  
Anonymous Anonymous said...

Slamat Hari Raya buat kwn2 Hani,Shirin, Mas,Noraini,Liza,Ayu, Laila,Shah,Hassan dll. Salam Aidilfitri dr Roslan

3:52 PM  
Anonymous Anonymous said...

Assalamualaikum....... Selamat hari raya aidilfitri kepada keluarga dan tunang tersayang Mohd Nizam Bin Ismail. Jika ada salah & silap harap dimaafkan.Semoga syawal ini akan membawa sinar baru dan kebahagian.

ZakiahHasaan

3:54 PM  
Anonymous Anonymous said...

Salam aidilfitri untuk suami tercinta dan anak2 sekalian. Tak lupa semua saudara mara dan untuk semua yang mengenali..maaf zahir batin!

munamazura

3:55 PM  
Anonymous Anonymous said...

selamat hari raya aidil fitri kepada anak anak kesayangan ku. semuga kalian semua berpuasa jgn tak puasa. kalau nak buat jahat tanya pada iman, iman cakap tak boleh tapi jgn tanya aiman adik kecil kamu, dia akan cakap aiman tak kisah!
ShaarinAbdie

4:01 PM  
Anonymous Anonymous said...

selamat hari raya untuk atok dan nenek tersayang,mak busu sekeluarga,papa razib sekeluarga dan ayah kallang sekeluarga..jangan lupa duit raya ye..dari shah

4:03 PM  
Anonymous Anonymous said...

slmt hari raya utk suami isham,putera kami ilham nur raihan,mak ayah, ibubapa mertua,abg & kak ipar,anak sedara nur syakirah drpd Mama IS

4:04 PM  
Anonymous Anonymous said...

Junior ingin mngucapkn slmt ariraya kpd mami yg sdg buat kuih raya dgn sye pat dpr ni!Kepada Fai yang akan mengambil O Level soon..stay kool.....

4:06 PM  
Anonymous Anonymous said...

slmt hari raya nur ucapkn utk kluarga di spura & m'sia. Kwn2 di smrt,Lrt,busplus, bulgari, budak2 cwealth sec dan kaum kerabat JAMBU. Terimakasih for the cute kad raya.....Maaf zahir batin.
Muaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Nur

4:07 PM  
Anonymous Anonymous said...

Reeni disini nak ucapkan slmt hari raya kpd yg tersyg, sani yg berada di hougang. Tak sabar la nak raya dgn u syg.

4:10 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ucpn buat insn trsyng Lynn dgn ucpn slmt ari ry maaf zhr btn & jg buat tmn skrj ah choo dgn ucpn buat die bro kite sbk ambik ct ari ry lu pn mh ct.

4:11 PM  
Anonymous Anonymous said...

SLMT Hariraya untk teman2 diML kk ani,kk ct,maria dn sarah..dn juga Masitah sekeluarga
WawaHG

4:12 PM  
Anonymous Anonymous said...

ucap slmt hari raya kpd keluarga, saudara mara & kwn2 di ite simei. Dan slmt hari lahir utk makcik tersyg Surayah
Rafika Tamp

4:15 PM  
Anonymous Anonymous said...

dila ingin mengucapkan slamat hari raya yg akan menjelang kepada yg tersyg muhd rawi yg berada di clementi dan tk jugak kpd keluarga yg amat ku syg

4:17 PM  
Anonymous Anonymous said...

Sue nak wish Camat Hari Raya to my family di Lengkok Baru & 2 all my fwenz di Pelmec Industries.. Dgn ucapan enjoy ah korg hari ni cuti sampai next thurs

4:18 PM  
Anonymous Anonymous said...

Salamz, lagu raya dan the pix d website JAMBU bez2 ar!Anywae, saya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya pd suma yg mengenali saya esp my family,kengkawan keje n bdk2 RYC!-Shanurda

4:31 PM  
Anonymous Anonymous said...

diana26 buat suami tersayang hamzah awang salam lebaran maaf zahir & batin raya tahun ni Kali pertama buat kita sebagai suami isteri looking 4ward 2 it

4:33 PM  
Anonymous Anonymous said...

ANI INGM UCAPAN SALAM RAYA BUAT INSAN TERSAYANG,KHAMIL HYDER.SEMOGA RAYA THN INI LEBIH BERMAKNA SETELAH KITA BERSATU KEMBALI
I MISSS U HUNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

4:38 PM  
Anonymous Anonymous said...

ziana nak ucapkan slamat menyambut hari raya kpd famili,sedara-mara,bdk2 giordano,teman2 samudra n keris,yg tesyg sekeluarga wan aka apok,senyum2 slalu

4:42 PM  
Anonymous Anonymous said...

Rashidinmengucapkan selamat hari raya kepada terutama skali isterinya yang tersayang.semoga rajin rajin kerja sambil menjaga kesihatan

4:44 PM  
Anonymous Anonymous said...

selamat hari raya kepada Hartati Bte Hj Mohd Hafiz, Aidil akan tetap menunggu.menanti jawapanmuuuu

4:45 PM  
Anonymous Anonymous said...

SALAM AIDILFITRI minal aidin walfaizin utk dj kesayangan razak rahim, aura shai, hafiz, niti, fiza o, kc, bro bo juga sempoi EMIE JPN & BEB
Kamal Bawang

4:49 PM  
Anonymous Anonymous said...

buat kawan di schneider electric asia logistic ..JURAIMI HANAFI RAZALI RAMLAH ISA OSMAN JURIF MAHAT slm beraya kita semua..maaf ku minta
HambaAllah

4:50 PM  
Anonymous Anonymous said...

SLM LBRN & Maaf Zhr btn tuk K.engku,idaSML,dara pjn,AC,mila teka,linsal,mariaAM salbiah md,tiong fmly,elyana,lina,turiah,tika,emyjpn&Beb
Nanie

4:52 PM  
Anonymous Anonymous said...

Marz ucapkan slamat ulang tahun yg ke 35 buat my abgku Kamil.. Smoga dpanjangkan usia & dberi kesihatan yg berpanjangan. Abg trima kasih atas kasih sayang yang diberi setelah abah dan mama tiada. Tak akan dapat ku balas pengorbananmu ini
Marz

4:55 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ucapan slamat hari raya 2 suami yg bernama shawal brada d osaka. Semoga sempat pulang utk beraya bersama isteri & anak2. Dari isterimu melor

4:55 PM  
Anonymous Anonymous said...

Selamat pagi kpd Budak2 Cisco, Fahd, Elfi, Tabuk, Farah , Nizarazu, Hisyam, Adleen dan Azhar.. Semoga ceria di Hari Raya nanti.. Shasha

5:12 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ingin mengucapkan eid mubarak buat teman alhambra, isteri ,keluarga, saudara mara & muslimin muslimat sekaliam. Maaf zahir bathin.
Hisham

5:17 PM  
Anonymous Anonymous said...

salam lebaran buat mak n lilis d rumah,surayah.zai,shailyn,mon,cd,malik,abg megat, sis permata, members allpeace d anakmelayu
ManjaPeace

5:21 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ucapan utk suami yg tersyg Yann yg sdg bekerja di PSA berhati2 ketika bertugas& SELAMAT Menyambut lebaran
Yanie

5:25 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ucapan SALAM LEBARAN EIDIFITRI khas utk isteriku yg dcintai HAWIYAH n puteraku ABDULSALAAM HAFIZH MUHAIMIN di MELAKA JASIN nanti Ayah akan balik kampung
RazmanJJ

5:33 PM  
Anonymous Anonymous said...

salam lebaran buat ibu bapa,adik beradik,pakcik 2,makcik2,kawang2, saudara mara dan yg amat disayangi selalu Ikmal.
Jumie

5:34 PM  
Anonymous Anonymous said...

nur ingin ucapkan slmt hari raya utk semua staff sgh di wad 63 ,slmt hari raya aidilfitri...selamat bekerja...nur cutieeee panjang...yuhuuu :)

5:36 PM  
Anonymous Anonymous said...

Imah bt batok, ucapan slamat hariraya buat ibu nana dan ibu maimun serta adik bradik saya, maaf zahir batin. Kita jumpa raya nanti ok. Love u al

5:38 PM  
Anonymous Anonymous said...

Cincin disarung hati berdebar
Jarinan lembut wajah terhias
Ramadan disambut penuh sabar
Aidilfitri disambut dengan meriah

Sungai disusur sehari-hari
Dalam gelap menangkap ikan
Kami menyusun sepuluh jari
Salah dan silap harap maafkan

Adie

5:39 PM  

Post a Comment

<< Home